18 września 2008

The Best of Allegro

... czyli caveat vendor, scripta manent!

To okrąglutki dwudziesty felieton na najpiękniejszym reaktorze. 3/4 roku blogowania. 3 arkusze wydawnicze tekstu, czyli tyle, co pół małej książki lub ćwierć zwykłej. Gdyby nie robić nic innego, można by w tym czasie (z przerwami na słuszny odpoczynek nocny) wypić 24 300 herbat. Mogłoby się też urodzić dziecko. W Chinach pewnie powstały od fundamentów ze cztery kolejno najwyższe budynki świata. W Polsce wybudowano następny kilometr autostrady. Rozegrano olimpiadę letnią i kilka wojen, z czego jedną całkiem niedaleko. Na planecie Ziemi zmarło 56 milionów ludzi, czyli pokaźne państwo, a urodziło się jeszcze więcej - 58 milionów.

Tak ważną okoliczność postanowiłem uczcić czymś wyjątkowym. Poniżej znajdują się stuprocentowo autentyczne znalezione na Allegro.pl opisy towarów i usług wystawianych na aukcjach.

Smacznego!

||||

Mam na sprzedaż skorpiona Pandinus imperator, dorosła samica (oficjalnie największy skorpion na świecie). To skorpion z charakterem, wiele razy mnie zaskoczył. Jest sprytny i za wszelką cenę chce zwiedzić mój pokój. Niedawno szczypcami otworzył szybkę terrarium, po cichu. Ja, siedząc pod półką i oglądając telewizję, spostrzegłem go tuż obok, a lecąc, zahaczył o moją głowę i spadł na pościel, i chwilę dotrzymywał mi towarzystwa.

|||

Negatyw do transakcji:
Wyżej wystawiony próbnik jest beznadziejnym towarem. 1. Miniaturowy wyświetlacz. 2. Co oznacza ta duża ilośc cyfr na wyswietlaczu ?
[Odpowiedź:] Pan nie dokończył z nami transakcji, nie dostał Pan towaru.

|||

Nadmuchiwany osiołek posiadający z tyłu dwa otwory. Do dolnej dziurki włóż aparat wydający dźwięki i podczas penetracji drugiej dziurki będziesz mógł słuchać dzikich ryków osiołka.

|||

Przedmiotem aukcji jest przenośny Radiometr RKP-1-2 firmy Polon [do wykrywania promieniowania radioaktywnego - przyp. DŻ]. Stan urządzenia idealny, niemal jak nie używany. Urządzenie sprawne, po włączeniu wydaje charakterystyczne trzaski.

|||

Wróżba, tarot, wróżka Aldona
Nie mam magicznych kul i nie wyglądam jak wróżka spod krakowskich Sukiennic. Nie mam 52 lat (co niektórzy mi wytykają, mówiąc, że jestem zbyt niedojrzała, by wróżyć). Karty są magiczne i jeśli ktoś ma do nich rękę, miłość i intuicję, nie musi mieć menopauzy, by wróżyć.

|||

Negatyw do transakcji:
Tą maszynką to można obstrzyc tylko psa i kota, który jest łysy.

|||

Odlotowy Cycuszek Antystresowy
Aby sie odstresować, wystarczy zabrać go w dłoń i do dzieła. Fantastycznie pobudza wyobraźnię i pomaga zapomnieć o stresie. W przeciwieństwie do naturalnych odpowiedników nasz gadżet można mieć zawsze przy sobie i wykorzystywać go tak często jak nakazuje nasze samopoczucie!

|||

Różaniec XXI wieku
Na pewno w swoim życiu zostałeś/aś posiadaczem kilku tradycyjnych (koralikowych) Różańców, ale nie wiesz nawet, gdzie one teraz są...?? Klasyczny Różaniec jest po prostu niewygodny, aby go nosić, aby go mieć przy sobie. Oto nowa forma Różańca w postaci plastikowej karty dla Ciebie - wymiar i trwałość jak każdej plastikowej karty, np. tej do bankomatu - gwarancja niezniszczalności! Dzięki charakterystycznym wytłoczeniom na Różańcowej Karcie możesz wyczuwać opuszkami palców zgrubienia odpowiadające koralikom – jak w klasycznym Różańcu paciorkowym. Rewers Różańcowej Karty zawiera wizerunki Matki Bożej, Pana Jezusa, Świętych, naszego Papieża Jana Pawła II oraz wiele innych - również okolicznościowych, związanych z naszą wiarą.

|||

Negatyw do transakcji:
Koleś jest jakiś dziwny - uparł się na mnie i kupuje towar jak leci, a potem domaga się rozmiarówki, której nie mam. Chory i nawiedzony kombinator, który znęca się nad innymi dla zaspokojenia swoich chorych żądzy.

|||

"Więźniowie Szatana" to książka autorstwa Tadeusza Przychodzkiego, pseudonim Jakub Kubaszewski. Jej tematyka to fakty ujawniające kto i dlaczego na tym świecie jest więźniem i współpracownikiem szatana. Ujawnia bez najmniejszych skrupułów oczywiste prawdy religijne, historyczne i społeczne. Z powodu, że niektóre kręgi, delikatnie mówiąc, nie byłyby uszczęśliwione wydaniem tej książki w Polsce, wydano ją w Australii, gdzie nawet w średniowieczu nie sięgały ręce inkwizytatorów. Książka ta jest bardzo kontrowersyjna. Książka jest pisana językiem prostym i zrozumiałym dla każdego. Osobiście przeczytałem ją trzy razy. Z powodu połknięcia kilku liter w kilku miejscach jest dołączona do niej errata, ale to już zupełnie gratis. PS W 2006 r. uzyskałem pierwsze miejsce w Warszawie w konkursie historycznym, pisząc wypracowanie na podstawie tej książki na temat "Geneza świąt Bożego Narodzenia".

|||


Nie zdałem egzaminu z fizyki. Jestem na czwartym roku i nie mam pieniędzy na warunek. Jest to kwota 6*120 zł za punkt, czyli 720 zł. Jak nie zapłacę, dziekan wypierdzieli mnie pewnie na dziekankę. Jeżeli jesteś wrazliwy/a na cudzą krzywdę lub zawsze mazyłeś/aś o tym, aby studiować, ale nigdy nie miałeś/aś okazji, by poczuć, jak to jest, teraz masz niepowtarzalną sznasę! Możesz kupić sobie warunek z fizyki kwantowej! Taka okazja może się nie powtórzyć.

||||

Od osiołków przez Szatana po kwanty: zaiste, wielka jest magia Allegro.

Szazaam!

***

DOPISEK Z 16.01.2009:
Dzisiaj odkryłem stronę, której twórca myślał tymi samymi ścieżkami. Po więcej atrakcji odwiedźcie Allegrofun.pl.

2 komentarze:

  1. Jako że działam prężnie od paru dobrych lat na Allegro kupując i sprzedając też się opatrzyłam na radosną twórczość użytkowników portalu. Ostatnio moja znajoma sprzedawała brata na Allegro, aukcję zatytułowała "Gustowny wieszak z lat 80-tych - tanio". Brat bardzo miły, cieszący oko, rocznik 81, dobrze utrzymany, zgrabny irokezik, uroczy uśmiech człowieka, który w życiu nie ma większych problemów ze sobą ani ze światem. Opis był przeuroczy, w tym teksty typu: "konserwować za pomocą etanolu", licytacja od 1 zł, BCM. Sama bym zalicytowała, gdyby nie to, że tylko odbiór osobisty i to w Trójmieście. Poszedł za całkiem ładną sumkę bodajże za 90 zł jak dobrze pamiętam. Któż nie widział słynnych na całą Polskę ogłoszeń sprzedaży aut, wśród których prym wiedzie "ropożerne czarne kurwiszcze". Ale i tak najbardziej zawsze bawią mnie opisy w kategorii koni w dziale Dom i ogród/Żywe zwierzęta: "Sprzedam konia lub zamienię na traktor".

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wytrwałości i
    więcej więcej proszę
    wszystkiego najlepszego także z okazji...
    :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz jako użytkownik niezalogowany, bardzo proszę o podpis imieniem lub pseudonimem. Wybierz poniżej z rozwijanej listy opcję "Nazwa/adres URL" i podpisz się. Dziękuję!